Hudlege

Hudlege med spesialkompetanse innen hudsykdommer, laserbehandling og kosmetisk dermatologi står for alle konsultasjoner, behandlinger og etterkontroller. Dermatologi.no har inngått samarbeid med Oslo hudlegesenter som åpner i 2012. Her vil man få kort ventetid til hudlege i osloDermatologi.noDermatologi.no er en privat hudlege klinikk som ligger sentralt i Trondheim sentrum. Vår hudlege har kort ventetid, og du trenger ingen henvisning. Dermatolog.no har spesialisert seg på kosmetisk hudbehandling, botox mot svette og rynker samt laserbehandling.Vår nettbutikk tilbyr den eksklusive kosmetiske kremserien Elixir Cosmeceuticals. Hudlege med spesialkompetanse innen hudsykdommer, laserbehandling og kosmetisk dermatologi står for alle konsultasjoner, behandlinger og etterkontroller.

Oslo hudlegesenter
Oslo hudlegesenter er et privat eid hudlege senter sentralt i Oslo. De har kort ventetid til hudlege i oslo, og du trenger ingen henvisning. Senter åpner høsten 2012. Det er mulig å registrere seg for spesialtilbud ved åpning. Hudlege (spesialister på hudsykdommer) står for alle konsultasjoner, behandlinger og etterkontroller. Registrer deg for rask vurdering hos hudlege Oslo.

Behandlinger

• Vår hudlege tilbyr kosmetisk behandling av pigmentflekker og synlige blodårer. Kosmetiske behandlinger inkluderer kjemisk peeling, Botox mot rynker, fruktsyrepeeling, TCA peeling, restylane, sculptra, juvederm og skleroterapi.
  • Av laserbehandling har vår hudlege tilbud om laser mot rynker, laserbehandling  av synlige blodkar med karlaser, laser mot hårvekst (hårfjerningslaser) og rynker.
  • Vår webside inneholder informasjon om alle vanlige hudsykdommer skrevet av hudlege. Dette inkluderer eksem, psoriasis, akne, kviser, hudkreft, føflekker, seboreisk eksem, vortebehandling og botox mot svette.

Vårt mål
Vi har som mål å tilby den nyeste og beste behandling av pasienter med hudlidelser. Våre spesialister på hudsykdommer ser viktigheten av raskt å komme til time hos hudlege, og er oppmerksomme på de sosiale aspektene av å ha en hudsykdom. Vi har også som mål å formidle god informasjon om hudsykdommer gjennom vår nettside. Vår hudlege har erfaring fra arbeid i oslo, trondheim og utlandet.

Hudlege
Hudleger er spesialister på hudsykdommer. En hudlege kalles også dermatolog, eller hudspesialist i hudsykdommer.
Hvordan få time hos hudlege?
Det er flere måter å få time hos hudlege. Vanligst er å bli henvist av sin fastlege til en hudavdeling eller en privat klinikk med offentlig hjemmel. Dermatologi.no driver helt privat, med kort ventetid. Bestill time selv til hudspesialist, uten å måtte gå via din fastlege.

Vår hudlege behandler følgende tilstander

• Eksem
  • Psoriasis
  • Akne/kviser